Jägaren Mikael.

En annan rolig sak hände idag. Pappa fick hem ett brev där det stod att jag har blivit antaget till jägarprogrammet.
Pappa asgarvade och sa att detta kommer bli tekniskt omöjligt. Mamma tog det hela mer allvarligt och utbrast:
Men herregud, det fattar ni väl allihopa att det är ett stort missförstånd? Det kommer bli kaos.

Det känns skönt att de tror på mig, tack familjen, tack.!
Här är några som jag kan få träffa i skogen:




Jag inser nu att detta aldrig kommer att gå, tyvärr finns det ingen jägare i landet som accepterar en människa som är rädd för alla djur, vatten, och att bli smutsig. Och en som verkligen hatar allt med skogen:)
soorry animals.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du trivs bäst i solen med dolce solisar och rose! det rimmar inte med skogen riktigt :) Glad påsk min vän :)

2009-04-09 @ 20:03:27
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra Nilsson

Hahaha, bra att du skonar djuren Micke ;) Skulle gärna se dej i kamoflage dräkt med gevär i enda handen och ett björnhuvud i andra!

2009-04-15 @ 23:23:29
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0