hsgsbxmm

Jag somnade inatt vid 01.00 ungefär, och vaknade kl 12.00 att hoomiie ringde:) Det var ett bra wake up call:)
Efter åt jag och lallade runt lite här hemma, utan att irritera någon. Sen klockan 14.00 somnade jag igen och sov fram till 16.30 ungefär:) Så jag räknade ut att jag hade varit vaken ungefär 2 timmar, denna dag känns riktigt värdefull.

Mohammed är desto-mera glad, han vill gärna ligga brevid mig i sängen och följer mig vart jag än går. Det märks att han har saknat mig, han satt t o m vid min sida när jag badade idag. Det är iaf en trofast vän, även om han ibland vill busa vilket alltid går till överdrivt, det slutar oftast med att jag kan blöda en droppe, och han får alltid dåligt samvete och trycker in sitt lilla feta huvud i min hals:)

För er som inte vet, så är Mohammed min katt, inget annat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0