How many cocks?

Jag sitter nu här hemma i mitt gamla rum med syrrans data och lallar. Vi har inte hunnit att bråka ännu, men kände att låg i luften. Jag låg tidigare i min säng och halvsov, då kommer hon in:
S: Asssssåååå hallå?
M: Mhm vad e det?
S: När du nu känner för det, kan du väl ladda hem några låtar åt mig? För du ser ut som du har fullt upp nu, menar du ser hemskt upptagen ut
M: UTTTTTTTTTTTTTT

haha stackars mamma. Hon vill verkligen att vi ska vara sams. och tro mig, jag försöker, hela tiden. Men hon har förvandlats till någon hemsk mini-me som jag inte vet hur jag ska hantera. Men vi satt iaf och fikade ihop idag och sjöng till låtar på radion, och vi har haft en hemsk diskution om Converse skor. Detta märke är förbjudet i mitt hem!
Hon hjälpte även mig när jag tappade min cigg i vattnet, hon hämtade mammas hårtork och hjälpte:) Jag är en sådan bra förebild för henne, och jag har lovat henne om hon är rökfri och nykter tills hon slutar 9:an ska hon få några tusen:)


Jag visade syrran denna bild på mig och då säger hon:
"Omg broshan, det ser ut som du har fixat botox"
Efter det så gav jag henne en feeet kram, så nu ska vi se på film:) och efter det ska vi leka top-model-magnusson. Självklart kommer jag att vinna, men hon kommer nog på en andra plats:)
Pusslussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0