Horoskop.

Jag brukar inte gilla det så mycket, med jag läste i tidiningen att man kunde göra ett annorlunda horoskop genom att uppge vissa uppgifter, och tråkigt som jag har gjorde jag det, detta blev resultatet:

Skytten:
Du är väldigt mån om ditt utseende, kanske till och med utseendefixerad. Du är ganska bortskämd och förväntar dig alltid att få som du vill. Du är väldigt smart och kommer lätt undan om du hamnar i en jobbig situation. Ofta tänker du bara på dig själv, men du är omtänksam när det gäller dina vänner.

Skyttedrag: 

Positiva: Optimistisk, frihetsälskande, glad, hederlig, rättfram, intellektuell, filosofisk
Negativa: Oansvarig, ytlig, taktlös, vårdslös, rastlös,nyfikenhet, nonchalant
Skyttar tycker om förändringar. De kan t. om provocera så det blir en förändring

Relationer :

En äkta Skytt står i längden inte ut med att vara instängd, speciellt inte i ett förhållande med en dominant, misstänksam och svartsjuk partner.De har glädje av sex men partnern måste också tillfredställa deras intellektuella behov annars tröttnar de snart på dem.
 

Hälsa & Diet & Motion:

Skyttar gillar god mat och dryck vilket innebär att de kan drabbas av leverproblem om de inte ser efter vad de stoppar i sej.
De har lätt för att gå upp i vikt så de har behov att motionera.





Låter detta som jag?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0