hemma igen:)

Jag gick upp tidigt, som fan och satte mig på bussen. Och lycklig som jag var, så somnade jag.
Lyckan varade i 23 min tills en kvinna, i form utav djävulen själv satte sig ett säte ifrån mig. Denna hemska varelse hade världens mest skrikande röst och desutom var hon otroligt dirty. Hon pratade med sin vän i telefon, om analsex, avsugningar, om att hon var otrogen mot sin man med en 23-årig kille. Allt detta lyssnade jag ivrigt på och tyckte det var underhållande tills jag kom på att jag måste sova. Jag somnade därför om men denna kvinna vägrade att vara tyst och istället sov jag i 1 timme, vaknade, sov en timme, vaknade. Detta gjorde att jag var så groggy när jag vaknade att i ren ilska råkar jag sparka till toadörren så den inte går att få upp. De andra passagerarna var inte överlyckliga vid detta, men jag firade detta genom att ge kvinnan en blick som sa; Detta är ditt fel din otrogna kossa.

Väl i Sthlm blev det sol, sol sol och D&G sunglasses. Jag pratade med mamma och Lotta i telefonen och njöt hela tiden. Tågresan var helt ok, det satt en invandrarunge och skrek in my face så jag satte på Marlena, med högtalaren in his face, och då blev han tyst. Därfefter sov jag lite och sedan var jag hemma:) Jag trodde det skulle bli lugnt hemma men inte.
Det började på pressbyrån där jag och mamma handlade:
MI: lalala, arjaaa sai är aldriiiiiiiiiiiiiiiiiig feeeeeeeeeeel
Ma: Fy fan, det börjar redan nu. Kan du aldrig vara tyst? Måste du synas och höras hela tiden?

I bilen:
Ma: Måste du ändra radiokanal varje sek, kan du inte bara sitta still? Du stressar mig, jag kommer köra av vägen snart.

I hemmet:
MI: Mamma är jag fett hungrig NUUUU
Ma: Du kunde ha ätit under resans gång lille vän, maten är klar om 30 min
MI: Då tar jag macka, vad finns det för bröd?
Ma: Skogaholslimpa
MI: Nä fy faa....
Ma: Bra då väntar du som resten av familjen gör

Men det gör inget, jag är så glad:) Nu ska jag kriga med min lillasyster om vem som får ha datan tills på Tisdag. Mitt förslag var att hon fick ha den när jag inte var hemma, eller få min tillåtelse, eller rent av hyra den. Till svar fick jag detta:
En sak ska du ha klart för dig, att det är min data, och den ska jag ha. Bara för kommer hem nu och är äldre så är det inte längre du som bestämmer, nu ska DU dansa efter min pipa, get it?

Vad har hänt med min älskling som var så liten och jämt gjorde allt jag bad henne?
Men jag vinner alltid ett krig, hur som helst;) Bara att det är lite motstånd denna gång:D

pussluss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe Micke, det är inte lätt :) Nu är det bara att vara förebild och visa vars skåpet ska stå som storebror ;) Och tills det lugnat sig får du ta ett glas vin!

2009-04-07 @ 18:48:42
Postat av: Sandra

No comments...

2009-04-07 @ 20:34:51
URL: http://virgoart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0