Hem.

Jag ska åka hem, har bestämt mig idag. Pappa betalar min resa och återresa. Fan vad roligt jag ska ha.
Jag ska sluta upp med att banta, jag ska bara äta mammas feta och goda mat. Jag ska konsumera lite alkohol eftersom Jesus både hann att dö och komma tillbaka, och det tycker jag att vi ska fira:)
Jag ska träffa Amit & Daniel. Förhoppningsvis så ordnar Dany någon fest tills jag är hemma. Jag ska dricka ett x-antal glas vitt med P, och jag ska hinna med en barnslig fylla på Plaza under min tid hemma tänkte jag.
Det blir inte så mycket tid över till stackars mamma:)

Tyvärr insåg jag även att min granne som la den där förbannade kommentaren till mig kommer att befinna sig hemma.
Men kanske tur det, någon som kan bota min fylleångest. Kom ihåg när jag hade varit på fest, jag var ungefär 17 år. Jag hade bara druckit jättelite, men av någon konstig anledning minns jag inget. Kommer ihåg att det inte var långt hem så jag skulle gå igenom hans trädgård och somnade under hans äppelträd. Mycket bra gjort, och det tyckte även han när han hittade mig på morgonen sovandes med 2627 miljoner äpplen omkring mig. Jag har för mig att han skrattade men det gjorde inte jag. Neger som jag är så rodnar jag inte, men med gråten i halsen gick jag hem den morgonen. Brukar inte ha en walk of shame, men då var det verkligen det. Tur att mamma & pappa inte var hemma.

Pusslusss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker jag låter som en bra ide, att sluta banta!!! :p Men kommer att sakna dig sjukt mkt medans du är hemma... Love U forever and always!

P.s hälsa din mamma att jag diggar henne jättemycket och att jag lovar att jag ska få ordning på prinsen deras, lite moral och fason sådär ;)



Pusselipuss

2009-04-05 @ 21:41:29
URL: http://virgoart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0