Sjuk.

Då var man hemma ifrån skogen, och till råga på allt så är jag fruktansvärt sjuk. Känns som om jag svalt en hel apelsin, och har nog lite feber med. Mamma säger att det bara är att härda, medans jag istället bara vill lägga mig ner och sova. Skolan är ju ett måste, men hur ska man orka sitta på föreläsningar i 4 timmar, när huvudet känns som om någon har hoppat på? Vi lekte iaf på lägret, vilket jag fann utmattande. Efter det drack vi upp 3 liter vin och genast blev allt lite roligare, jag tror att vi somnade klockan 02.30. Vaknade vid halv åtta, och sedan blev det full rulle. Ärligt så var lägret helt ok, meningen var ju att vi all skulle lära känna varandra, och jag tycker att med alla de samarbetsövningar och tillitsövningar så lyckades vi ganska bra.

Jag saknar fan mitt jobb, och hur jävla sjukt är det inte? Där går man och klagar varje natt på hur dagpersonalen arbetar, och hur våran chef beter sig, och ändå saknar jag det?. Ett arbete handlar om precis vem man arbetar med och jag måste säga att i våran nattgrupp så var det shitbra folk, om man räknar bort en person. Det går inte att ha en orm i ett paradis=)

Ikväll hade vi tänkt att hyra film, och det ska bli skönt. Jag ska precis laga lite mat, fiskk, mandelsås, och ungstektpotatis. Det ska bli gott:)
Tydligen har det blivit populärt med kändisbloggar. Vissa som man trodde var helt pantade måste jag säga var hur kul som hest, medans andras bara är misslyckade. Idag på msn, fick jag höra ifrån skönaste tjejen detta;

"Medvetet så skriver hon smörja som hon vet kan uppfattas som provokativ och bortsett från det så leker hon så jävla fancy. Men hon försöker ju vara så politisk som möjligt,leker advokat och jag vet inte vad.. så någonstans mellan dagens outfit och påhittade våldtäkter så skriver om om det moderata ungdomsförbundet"


Bilder ifrån fest-veckan och ifrån lägret kommer imorgon.



Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0