Plugg, plugg, plugg

Har precis varit på möte med föreningen, det var helt okej och helt underbar mat. Egentligen hade jag faktiskt tänktatt gå ut ikväll och festa loss, men ingen annan var ju på det så jag antar det blir att vara hemma och plugga istället. Idag skippade jag att gå till sista lektionen, där våran studievägledare skulle komma, och tänkte istället;
Heeeeey, nu ska jag hema och plugga
Mycket riktigt kom jag hem, men somnade inom 15 min och sov i över två timmar, tills det var dags att fixa iordning sig till middagen. Så egentligen borde jag läsa igenom två kapitel ikväll så det inte blir något hets-plugg nästa vecka. Jag funderar på om jag ska läsa igenom och plugga in alla anteckingar imorgon från alla föreläsningar.

Det blev så konstigt idag tycker jag.
Love makes me fucking confusied.

Innan jag börjar plugga så ska jag ta en lång promenad för att upptäcka staden, jag är ganska sugen på att gå och träna men jag orkar inte. Fick ett erbjudande att köra spinning imorgon och det kanske inte skulle vara så fel? Borde förbränna ganska mycket om man kör på like hell.

Vi ska läsa 2 kapitel ur en bok "Kunskap i socialt arbete". Det är fan det värsta jag varit med om i läsväg. Den person som skrivit de kapitel borde ha stryk. Jag har aldrig i hela mitt liv läst något så svårt och så pass tråkigt. Det tog mig över två timmar att läsa, och då hade jag inte struckit under. Så det får bli på Fredag.

Pusss, sleeeep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0