Makt.

Jag är nu så pass irriterad. Kollade lite på tv på datan och vad får jag se?
Sarah Pallin. Hur kan denna korkade människa ens få vara med och predika om saker och ting?
Hon är emot aborter samtidigt som hennes nu 17-åriga dotter på smällen med en ännu mera ogift killle. Sarah Pallins man har precis åkt dit för rattfylla, och enligt många "högre" män i Usa har hon ett sådant maktmissbruk att det nästan är olagligt. Hela hennes upplägg utav det hon står för är liksom raserat. Hon bryr sig bara om sin jävla olja, och ska dom få en knäl som Bush? Usssh..och inte nog med det, så har hon en baby på 5 månader som har down syndrom, så borde hon kanske inte vara hemma och ta hand om honom, för jag antar att hon fortfarande ammar. Egentligen så fattar jag inte, för hon visste väl redan när hon tackade ja till allt detta, att allt om hennes familj skulle läcka ut? Och man sätter väl ändå familjen före eller? Iaf de normala.

Usa kommer att sluta i ännu mer kaos efter allt Bush nu lämnar efter sig.

Godnatt


föresten hade jag en trevlig konvers på msn nu under natten, me like.:)




Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

jag väntar på min diorring ser du...

2008-09-08 @ 01:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0