Low carb-

Jag har hittat en diet på nätet som min mamma tipsade mig om. Eller diet och diet, ät bättre och må bättre är hennes mening, eftersom jag nu i 2 veckor har tjatat på henne om att hon ska bidra med lite pengar till ett träningskort, så tyckte hon det att jag först kunde "ändra" om mina matvanor. Byta ut cola mot vatten, och grönt the.
Så nu ska jag iaf försöka byta ut alla kolhydrater. Vi får se hur det går, alltid kul att pröva nytt.
Fisk, kött och nötter är riktigt bra tydligen, och kolhydraterna på en vara som man köper, ska aldrig vara över 5.

Jag känner att jag behöver få en positiv anda, om jag ska klara av tentan, så ikväll istället för att sitta och deppa över spild kärlek, ska jag lägga undan alla böcker, och ta en lång power-walk, förhoppningsvis på 1,5 timmar. Sen hem och duscha och sedan sova. Fan så skönt det ska bli.

and will try to fix you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0