Leeet me see that thoooong..baby..

Har den jävla låten i huvudet, från lunchen. Vi satt och kollade på tv, och på MTV spelades den låten, som säkert är 10 år gammal och totalt värdelös. Jag förstår inte alla dessa svarta människor som tror att det bara är att fixa ihop en låt, som upprepar sig sjäkv och sedan slänga in några svältande bimbosar i videon och sen blir det shitbra?
Lite klass tack.
Idag hade vi en seg föreläsning, och nu när jag tänker efter så gav den mig faktiskt inte ett dugg Föreläsaren är trevlig, men pratar för fort och skriver för fort. Och innan man hunnit anteckna hennes klotter, så är hon inne på nästa sak. På ett sätt så känner jag mig utvecklingsstörd, för det är inte mycket jag fattar i ämnet forskning. Men det kanske släpper sen.
Jag hade tänkt att fortsätta mitt nyttiga liv med att äta makg, och två knäckeikväll. Kanske lite Yoggi med. Jag har faktiskt lycktas ganska bra än så länge.

Nu är jag så jävla trött.


Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0