It's your fucking life

Nu när man tänker tillbaka på dagarna som gått, så efter ett tag så kommer man på;
Heeeey, it's my life
Egentligen så undrar jag vad för nyttigt jag har gjort i livet. Jag försöker och försöker men kommer inte på spec nyttiga saker. I stort sett så struntade man i hela högstadiet, och gymnasiet så var det bara sista året som var värt. Efter det så började man arbeta. Och det har verkligen varit roligt att arbeta. Och nu, vad ska egentligen socionom utbildningen ge mig? Vad ska jag göra efter? Det är så sjukt mycket att göra, så ni skulle aldrig tro mig. Vi har inlämningsuppgifter, redovisningar och en big fucking tenta. Iofs så gillar jag att det händer lite, så imorgon hade jag faktiskt tänkt att sätta mig och plugga in alla anteckningar som vi haft på föreläsningarna.

Jag och Jennie. LIKE THIS;)


Jag saknar X så mycket idag, det känns verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0