I wannaaaaaa knooow what love is

Seriöst så är jag så jävla trött idag. Gick upp klockan åtta och stressade som fan bara för att hinna i tid. Åt en snabb frukost och sedan iväg fort som fan. Det gick ganska okey med vårat arbete, bara det att när ett ämne är så pass ointressant som jag tycker att detta var, så lägger man inte ner någon större kraft och energi på det. Jag hade inga bra ideer och inte alls så mycket att komma med. Sjukt att hjärnan stänger av, när det blir för mycket. För mycket information, för mycket nya intryck, samt en stenhård press att nu måste man klara första tentan. Sen allt festande kanske inte gör saker och ting bättre.
Ikväll åt jag stekt ägg-knäcke med yoggi. Det var gott och mättande. Ska försöka att sätta mig och plugga en sväng, innan min kvälls-power-walk sätter igång. Imorgon börjar vi klockan nio igen för att sitta på en föreläsning om Etik. Ganska intressant.

Jag känner att jag skulle behöva åka hem, har fortfarande en massa saker som jag skulle behöva hämta. Det känns inte riktigt som "mitt hem" när jag kliver in i denna lägenhet. Iofs är den ganska liten och det är skönt på ett sätt, men tycker att det blir lika stökigt iaf. Det finns alltid något att plocka med. Inte nog med det så har jag tvättat idag, så jävla duktig:)


En nykter Amir, en halvfull Helene, och en 100% berusad Micke=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0