Helllu=)

Idag har jag pluggat i stort sett hela dagen. Legat i J's soffa och försökt träna in allt. Har faktiskt hjälpt ganska mycket. Som tur är så har vi en dag på oss imorgon, lite lättare när man sitter och förhör varandra:)
Ikväll ska jag ta en paus och glo lite på tv, har laddat hem lite filmer. Funderar på att köoa lite popcorn light och somna till filmerna. Så skönt.

Jag ska snart åka hem. Fy fan vad kul det ska bli. Äntligen få träffa både P, och Daniel. Antar att första stoppet blir att springa en runda med P på harrys och sedan en runda på Sun, med Daniel. Wiiie:)
På Fredag den 3:de så fyller X år. 23 år gammal så snart är det inte långt kvar tills 50. Har inte pratat med henne så mycket nu på sista tiden, det är tråkigt. Har iaf köpt en fin födelsedagspressent, som jag ska skicka upp.

Wiie, ikväll ska jag äta fläskfile med potatis.

skriver sen



pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0