Fallin.

Fan vad jag är trött. Pluggat och sprungit på stan hela dagen, det känns som om jag ska dö. Imorgon tror jag faktiskt att j ska börja träna, imorgon är det step up som står på schemat:) Det ska bli ganska nice.Även Bodypump och T.Cycle ska bli intressant. Behöver verkligen komma igång med träningen nu, eftersom denna vecka har bara enbart bestått av fet mat och alkohol. Beach 09 here i come baby
Idag var vi och fikade, och eftersom det blivit så populärt med chai-latte var jag tvungen att pröva. Det var gott, men fruktansvärt sött.


Amir, Hanna, Jennie, Sara och meeee:)

Kommentarer
Postat av: DanielBoy

nee, micke har du skaffat nya vänner nu, du glömmer väll inte oss? :(

2008-09-10 @ 22:29:20
URL: http://blueeyesoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0