Diss angående bloggar.

Jag har nu i nästan 1 timme suttit och läst ett flertal "kändisbloggar" och det är inte speciellt många bloggar som egentligen är något att ha.
Om vi ska börja med Blondinbella. Bruden är 17 år, och skriver om livet som om hon vore närmare 30 år. Ifrån sina MVG på en gymnasienivå, till att bleka tändera och till slut sin "lyx" träning på Sats. Nej tack.
Efter det klickade jag på resten som ungefär är likadana, Kenza, Stina-L och sånt där. Där vinner Blondinbella ett poäng, eftersom hon inte lägger ut tusen kort på sig själv och till skillnad ifrån dom andra tjejerna som framställer sig själva som fotomodeller. Och vem vill egentligen höra på om hur en hund mår varje dag?
Alex Sh.. blogg måste jag ärligt säga att den var riktigt rolig. Underhållande och ärlig. Tyvärr var has fru's blogg inte direkt lika rolig, det enda bloggen handlade om var hennes träning och hennes viktnedgång
De bloggar som var bäst, och mest ärliga var iaf Alex S, och Gynning.

Jag är fullkomligt såld på Kleerup. Det finns ingen som på länge har gjort så pass bra musik som honom. Först kom With every heartbeat, sedan Longing for... och nu 3am med Marit Bergman. Fan så bra. Jag verkligen älskar den nya låten.X försökte på ett sätt lura mig till en öving i Yoga, det gick inget vidare bra:) Det såg mera ut som en blandning mellan ren och skär smärta och någon sjuk arabsex ställning, så jag tror att jag skippar de.

Skumt, man går ifrån 20 sms om dagen till 0. Var jag värd så pass?


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0