Diskutioner.

Jag har med andra ord gått i 1 vecka i skolan och det känns lite sådär. Iofs så har vi festat ganska hårt ändå sedan Måndags så nu är jag fan slut. Jag är så pass sliten att jag skulle kunna sova hur länge som helst. Jag ska iaf snart gå och lägga mig. Idag känns det extremt mycket bättre än hur jag kände igår.
Kollat på film, och fläskat i stort sett hela dagen. X är hemma ett tag, och det är riktigt synd att jag inte var hemma nu. Det känns liksom som om de här tre åren kommer att gå fruktansvärt sakta, och egentligen vill jag åka hem direkt. Skulle lätt kunna sätta mig på ett tåg och åka direkt hem. Men jag vill gärna ha denna utbildning. Everything's gonna be alright.

Imorgon ska vi tydligen åka på läger, vilket jag inte alls ser fram emot. Det finns två saker jag hatar, och det är allt som är med skog, tält och bosätta sig med främmande människor, och leka lekar. Det finns säkert en shitbra tanke bakom men det är inget för mig. Har jag haft hemlängtan innan, kommer det aldrig kunna bli bättre i en fucking skog. Jag och en kompis ska dela på 3 liter vin, kanske det underlättar stämningen. Eller så blir det tvärtom, eftersom jag är frispråkig när jag är nykter, och när jag då är onykter kan det gå illa. Jag ska upp klockan 8.15 hade jag tänkt, men eftersom vi har dessa bygnadsarbetare här som tydligen börjar arbeta klockan 07.00 så lär jag väl vakna, och en jävla fucking granne som städar klockan 06, lär jag väl vakna. Har alltid svårt att sova tungt de första månaderna på ett nytt ställe.
Här uppe är det kallt, tydligen hade jag en stor diskution om detta igår. Det är så jävla kallt att jag inte ens kan bli kåt, och då är det illa. Jag fryser ständigt. Även om det är "sol" ute så blir det aldrig riktigt varmt. Jag har ju klagat lite innan, att det var för varmt "hemma" me nu är det kris. Jag undrar hur det ska bli i vinter.

Jag fick finaste bilden som sagt igår. Ligger och tittar på den hela tiden. Ibland är det konstigt hur jävla mycket man kan sakna folk.  Mamma och pappa ringer ju varje dag, och det känns skönt nu sådär i början, och idag blev jag glatt överaskad att farmor ringde.
Jag har faktiskt inte pratat med Daniel på länge, men P och jag har förvånadsvärt bra kontakt. Så med andra hade jag rätt, vilket händer i stort sett hela tiden. X och jag pratar ju varje dag så det ser ut som vanligt, men känns ändå som im jag bor ännu längre bort än innan ifrån henne.

Godnatt.


Puss återkommer Onsd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0