Bloody mother fucking asshole.

And I'm young and I'm strong but I feel old and tired
Over fired.

Tack Daniel.
Igår fesade vi, det var roligt igår, och mindre roligt idag. på ngt sjukt sätt, så åkte vi s-lapp ner för hoppbacken, som är en utav Sveriges största hoppbackar. Så tydligen måste jag ha haft betydligt mycket alkohol i kroppen, eftersom jag är så jävla höjdrädd. Men det var roligt, en gång och adrig mer. Vaknade upp av att jag hade fått ett jävla sms, ifrån förvaltningsstyrelsen. Tur att det var en fjant som drev med mig, jag har även fått en stor moralpredikan av min kära mamma, om vad som är rätt och fel. Så nu kommer hon nog inte ringa på ett tag. Tydligen, så klantig som jag är hade jag skickat ett sms till mamma inatt;
04:30- Hej mamma. Nu sitter vi i den gröna hoppbacken, och ska åka s-lapp ner. Puss puss

Så egentligen får jag väl skylla mig lite själv, men det går nog över=) Värre saker har hänt och kommer säkert att göra.

Idag hade jag tänkt att kanske plugga, och sedan ska jag laga kyckling, med vitlök. Perfekt för ikväll ska jag på födelsedagsfest. De andra ska festa på hårt ikväll, medans jag starkt funderar på att dricka saft och vatten.
Vi spelade partybowling igår, det var riktigt kul. Jag kom på andra plats, av sju. 218 poäng. Fan så duktig jag är.




Nu ska jag städa, diska och sedan sova och sedan ska jag ringa min gamla arbetskamrat Monika=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0