And so Sally can wait,she knows it's too late as we're walking on by.

Det känns på ett sätt som att vi går i lekis när vi sitter och arbetar i en grupp. Medans vissa kör med bromsen hela tiden, och ska vara så jävla petnoga, går det snabbareför vissa. Jag säger inte att man ska vara slarvig, men jag känner att jag inte kan sitta i en datasal, där huvudet sprängs och bara diskutera hur man ska på bästa sätt översätta en text till engelska. För fan det är bara att gå in på nätet, slå upp ett lexikon och översätta. Vem bryr sig om texten blir mer eller mindre, vi har iaf översatt uppgiften. Jag ägnar inte mitt liv åt en redovisning, det kanske går shitbra, eller det kan g helt åt helvete, och vi kan göra bort oss, men hur ska dom andra veta det? Ingen vet exakt vad vi har planerat, och det är bara att spexa till det lite. Vi kan ju grundera. Fan blir så trött. Inte blir det bättre utav att hela jävla biblo..luktar gammal fylla. Idag tog det priset för idag luktade det gammal spya precis överallt.

Ikväll så orkade jag inte plugga, så hade tänkt att läsa igenom 2 kapitel innan jag somnar och sedan ägna dagen imorgon åt att plugga. Jag gick en promenad och pumpade sönder " How to save a life" Låter är gammal som gatan men jag tröttnar aldrig. Det är mina slappna av låt. Yeeees:)

Det kanske var jag som misstolkade, men sänder man ut signaler som visar att man tycker om någon annan, sen gör och säger tvärtom. så bli man förvirrad. Och då går det inte komma tillbaka efter fyra dagar och tro att vi ska kunna reda ut något, som tydligen inte ens var något.
Det som är mest sorgligt är att jag vet att vi kommer prata på Fredag/Lördag. Antagligen så kommer det hela att bli fel, eftersom jag inte ens vet vad jag ska säga till dig, eller hur jag ens ska kunna förklara.
My fucking head sprängs snart.



OhMyFuckingGod.
Jag hittade den värsta bilden utav alla på mig. På bilden ser det ut som om jag slickar på bordet, grejen är att jag skulle försöka pricka min snaps, som betsod utav en jäääger.
Tydligen inte ens var i närheten. Brevid mig sitter en förvirrad Amir.


Halva Amir och en överlycklig Jennie. Detta är efter att hon spillt ut 2 groggar på mig...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0