Veckan...

Är det bara jag som drömmer om att göra en stor karriär i Sthlm? Om att verkligen bli känd, så att folk säger;
WOW. Tydligen, mamma och Amit tyckte inte alls att det var något att eftersträva. Dom tyckte istället att jag kanske skulle åka till Linköping och sitta på ett kontor vilket jag absolut inte vill. Just nu funderar jag iaf på att försöka börja blogga på stureplan.se eller hanky.

Jag har funderat lite, och under denna vecka har jag faktiskt hunnit med en hel del saker
(*) Jag har hunnit med att läsa igenom våran kurslitt för hemtentan
(*) Jag har hunnit att städa och tvätta det mesta
(*) Hunnit att slösa ut mina sista pengar på helt egentliga onödiga saker
(*) Hunnit med att både festa en gång för att dels fira Elin och tentan


Jag kommer fan inte ur sängen. Jag är så trött och inte blir jag piggare. Jag funderar på att göra ngt riktigt drastiskt, som att städa ut hela jävla lägenheten och äta frukost. Det låter precis lika tråkigt som det är.
Igår fick jag se till min stora förskäckelse att jag är med på www.msn.com på deras vimmelbilder. Tur var att jag såg ganska städad ut och inte lika crazy som vanligt efter x-antal vodka-redbull=)

Nu jävlar ska jag dricka kaffe, städa, och äta något gott.


/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0