New day=)

Idag är allt det där tråkiga borta och jag känner att jag har fått ny energi. På Söndag kommer hela familjen hit, det ska bli roligt att träffa dom igen. Idag ska jag sitta med hemtentan hela dagen, det ska bli skönt att få göra det.
Det är ganska mycket att skriva, så det är bäst att jag passar på:)

Idag fyller annars Elin år. =) Grattis=)

Samuel och Elin=)


=) För första gången i nyktert tillstånd på bild.=)


Funderar på vad man ska äta till frukost? Jag är inte egentligen någon frukost människa och idag vaknade jag ju tidigt, så funderade först på att ta en powerwalk, men ändrade mig när jag stack ut näsan genom dörren. Nu är det dags att köpa en vinterjacka. Det är verkligen skillnad här uppe mot där hemma, så jävla kallt. Inatt drömde jag annars en inte lika rolig dröm om min chef.
I helgen verkar det fortfarande lite oklart om vad som händer. Vi ska fira Elin iaf på fredag, men på Lördag vet jag inte, på ngt sätt måste jag vara lite normal när mamma och pappa kommer=) Nu ska jag duscha=)


Pusslusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0