Hej hopp=)

Flashbacks ifrån igår börjar sakta men säkert komma tillbaka. Vodka, vin, singstar, cider, träd och polis är det som satt sig fast på mitt minne under dagen. Måste försöka sova.

My life is a fairytale.
En halvtjock neger liknande kille, som är kaffe och ciggarett beroende, som inte under sina 23 år lärt sig något ifrån sina misstag. Dricker aldeles för ofta numera, och motionerar fruktansvärt för lite. Försöker hänga med att plugga, och ibland går det mesta åt helvete.Men jag är otroligt glad iaf.

Idag fyller Alexandra år och det ska vi gå och fira. Sitter och väntar på att J ska komma hem. Dom är och handlar och svullar i sig god mat, medans jag själv sitter och försöker stöda upp all tomatsås som jag råkade spilla ut imorse när jag ramlade in. Men annars så svälter jag snart ihjäl.
Bilder antar jag att det kommer upp imorgon, så då läggs dom ut här:)

Nu ska jag städa undan lite, duscha och sedan försöka äta något vettigt innan jag går ut igen.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0