Godmorgon=)

Jag vaknade nu, och skolan började för ca 50 min sedan. Det var lite tråkigt att man missade det idag, men samtidigt skönt att äntligen få sova. Inget alarm som ringer, eller några hantverkare som väcker mig tidigt.
Vädret kanske kunde vara lite roligare än vad det har varit nu sista tiden men what the fuck, lever gör jag iaf.

Lönen eller vad man nu så skamligt ska kalla det kommer idag. Pengar ifrån CSN är fan inget och skryta med ska gudarna veta. Ca 7000 kr har jag att leva för. Då är hyran på nästan 4000 och ingen annan av alla miljontals räkningar är betalada och ingen mat finns det numera i kylskåpet. Det som finns är nutrilett eller möjligtvis en tomat, och inget av det lockar mig just för tillfället. Mamma och pappa kommer upp snart, så det kommer nog att lösa sig.
Fuck. Idag och hela helgen är Kistamässan, vilket är så grymt roligt nere i Sthlm. Hade jag haft tid och pengar så hade jag lätt åkt ner och stannat hela helgen. Bara en massa roligheter.

Som sagt så har Elin fyllt år och det ska firas ikväll. Imorgon var det ngt pupriseparty och det är inte helt fel heller. Jag funderar på att kanske köpa vodka eller vin, får se senare vilket som faller mig mest i smaken. Jag tänker nämligen återigen fira att jag klarade min första tenta.

I förrgår gjorde jag en jävla korkad sak med tanke på min ekonomi. This:



Så jävla fint.

Nu hade jag tänkt att gå upp och ta en lång dusch. Sedan ska till stan.=)

pusslusss

Kommentarer
Postat av: josefina&Emelie

Riktigt fina tröjor =)

2008-10-24 @ 10:58:23
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0