|And when i'm gone you can say; Where'd you go? I miss you sooo|

Idag har varit en helt ok dag. Jag har tvättat och pluggat, även hunnit med att smälla i mig godis och popcorn. Fast det var ju Jennies fel så klart. Bara för hon sprang på möte, hade jag tråkigt, och vart beger man sig då?
Hemmakväll.
Idag skulle det tydligen vara ett program om feta människor som gillar att sitta på killar, så dom blir upphetsade och liknande. Konstigt vad folk gör för att kunna komma på tv. Tänk om man skulle ha en gigantisk fitta i käften. Fy för fan.

Idag ringde jag till en shitsur människa på jobbet. Bemötande kallas det, lille vän.
Helgen blir inte spec lugn tror jag inte, men det är väl som vanligt. Jag funderar om jag ska köpa en box vin, för att dela på. Fredag ska vi ut och käka, sen är det förfest, sen krogen.
Jag tror att jag har fått mest ragg utav alla sedan vi kom upp, tyvärr var det både av fel kön och fel människor. Jag har fått härliga kommentarer som säkert min mamma har dött av att få höra. När jag istället skulle lägga in min stöt på den jag ansåg vara helt ok, ser jag henne istället grovhångla med en annan brud i soffan, kan det bli mera fel?


Förvånad Jennie och en hyperfull Micke.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0