Wiiierd

Jag fick just ett sms som löd:
Har du någonsin prövat att runka samtidigt som du äter köttfärssås?

Mållös. Vad ska man svara på det? Nej naturligtvis har jag inte gjort det. Ringde genast upp denna skumma människa, men fick då inget svar, så jag antar att personen som skickade måste ha skickat fel eller någon som drev.
Jag börjar bli lite trött så funderar om jag kanske ska göra ngt upppiggande som tex att dricka kaffe, ta en cigg, en dusch och sedan bege mig till detta möte jag tydligen anmält mig till.

Ibland när jag känner mig duktig då anmäler jag mig till en massa saker som verkar vara intressant då. När sedan den dagen kommer så är jag så trött så då ångrar jag bittert att jag var så jävla dum. Men iofs detta möte kan bli relativt intressant.
Nu sitter jag iaf i min ensamhet och lyssnar på fransk rapp, vilket jag uppskattar mycket just nu. En riktigt jävla bra låt, fattar inte ett jävla ord som han sjunger men videon talar ganska mycket. Plus att den är sköön:)
La Mentale heter den:) Annars är min Nightwish skiva ett mycket mycket bra altenativ.

Jag längtar till julen idag. Utanför mitt fönster så snöar det, det är svinkallt och det är mycket mycket is. Hemma hos mamma gick dom fortfarande i sommarjackorna så det blev positivt överaskade att jag frös. Jag finner inte detta det minsta roligt, medans jag är van vid kanske -4 och här uppe är det dubbelt så kallt.



pussluss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va jag kommer tracka dig denna vinter alltså :P det låter på dig som att vi befinner oss på värsta Nordpolen eller nåt ;)så långt upp i landet är vi faktiskt inte :P Köp dig en mössa å ett par vantar!! ;)

2008-11-17 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0