Vem fan orkar?

Jag är så trött att jag ser stjärnor. Haha..Ussh.. Det är jobbigt att leva det liv jag lever. Fast på ett jävla bra sätt.
Just nu är jag helnöjd, jag har inte alls mycket att klaga om. Livet leker just idag.

Jag är kåt och jag måste shita.  Inte nog med det så var allt toapapper slut så jag fick springa till my crazy granne och fråga. Men det var lite roligt. På mig hade jg stora XL mjukisar, rosa Playboy tofflor och en sliten munkjacka:) Så fucking sexig. Alla humör på samma gång, inte nog med det så är jag hungrig.
Jag ska till Thai och köpa ngt riktigt flööööt och sedan bunkra upp mig i sängen med HarryPotter filmen.
Bättre kan det inte bli:) En bra kväll igår, huvudet inte alls med idag.

Finnen dagen efter:)

And Niggah:)

Nu är jag så pass trött så jag ska sova. Jag passade på att äta en liten-bror idag med. Look;


Pussluss

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, du är så sjuk :D

2008-11-27 @ 20:33:09
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, liten-bror och jag kan ju bara instämma med författaren ovanför. Haha, du är så sjuk! :D

Tack för en trevlig kväll igår!! :P

2008-11-27 @ 20:40:27
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-27 @ 20:47:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0