Utkast: Onsdagen var ...

Onsdagen var skitrolig. Även om vissa inte uppskattade det dagen efter i klassrummet. Iof så fattar jag inte vad det angår dom. Hur som helst, så kommer vi göra om det, fan vad bra det blev, lyckad kväll.
Jag har iaf sovit ett bra tag:) Jag låg och tittade lite på Harry Potter, fan vad bra det blev.
Hade nästan tänkt mig att jag ska en sväng med my black homie på stan en sväng nu. Sedan ska jag iväg:)

Jag börjar bli lite smått irriterad på människor som lägger sig i saker som de verkligen inte har med att göra. Cry me a river.

et skall bli med en lång och varm dusch. Lektionen idag var inte så givande, även om den bara var två timmar. Jag antecknade lite och sedan ritade jag några gubbar. Tyvärr hade varken jag eller finnen ont i huvudet idag, så vi hade inte mycket att skratta åt.

Men jag känner att livet är bra här uppe i alla fall. Denna vecka har varit underbar.
Tankarna går till P som är på sjukhuset och operationen. Massa av kärlek.
Och snart ska jag åka hem.

Pusslusss

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

FEEEEEEEEEEEEDT

2008-11-28 @ 20:54:35
URL: http://tiominuter.blogg.se/
Postat av: Alexandra Nilsson

FEEEEEEESSSSSSSSST

2008-11-28 @ 20:54:43
URL: http://tiominuter.blogg.se/
Postat av: Maria

naaaw =( hoppas du inte mår alltför skit idag... vi får höras senare, nu ska jag å Madlie å Sandra åka till Kramfors :P hih! trött som ett jävla as idag

2008-11-29 @ 08:36:51
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0