kentkent

Jag trodde att man kunde bete sig som vuxna människor. Det gick tydligen inte alls. Men shitsamma, ska et vara på det sättet så¨. I'm nobodys Bitch.

Jag håller just nu på med att laga min egen köttfärslimpa som mamma har lärt mig:) Så jävla skönt:)
My homie ville inte ha varken köttfärs eller bacon, lite styckad kossa eller gris gör inget;) me like:)

Ikväll ska vi kolla på film, sen ska jag sova. Fan vad skönt det ska bli. Jag vill så gärna just nu gå in i en grotta, just like the fucking bears. Skulle vara så skönt att bara få sova en hel vinter. Men det ska jag icke göra.
Imorgon ska jag äta en lyxmiddag, sedan på Fredag ska jag fira en födelsedag. Sedan kommer P upp snart, vilket ska bli förjävligt kul. Mycket mysigt möte kommer det att bli. Efter det ska min födelsedag firas, sedan ska jag hem och jobba över julen.

Nu ska jag äntligen få äta, uppdaterar lite senare



Smash that shiiit up;)



pussluss

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

CUT THAT WHORE-COW UP ;D

2008-11-25 @ 19:27:11
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0