Goodnight now.

Jag svettas som en jävla gris, det känns som om jag börjar att bli sjuk. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu tills nya kursen startar på Torsdag. Just nu sitter jag här hemma och försöker gå igenom kurslitteraturen, om vilka böcker jag ska köpa eller om jag bara ska köpa ett kopieringskort. Det kanske är bättre? Och jag tror att jag ska beställa böckerna, det känns som om det blir lite billigare på det sättet:)

På Tisdag gäller det. Go Obama. Jag hoppas verkligen att han vinner, för han verkar ändå ha en hel del saker som han både vill förändra och förbättra. Och ingen skötte väl Usa sämre än B?

Läser lite på aftonbladet, står inget direkt intressant förutom en kvinna som tappade 4,4 kg på 2 veckor? Och vem fan bryr sig undrar jag? Har verkligen inte tidningarna något roligare att skriva om?

Jag ska iaf sova nu, är så trött efter den här veckan som varit.  Jag har laddau upp kvällen med lite filmer och lite frukt.
Imorgon ska jag försöka att ta en lång promenad på morgonen och en på kvällen, ska försöka att gå upp relativit i tid, iaf innan klockan 10. Jag har ett par helt nya byxor som jag ska försöka sälja imorgon på Tradera, så ska försöka få någon att hjälpa mig hur jag ska göra. Byxorna är helt nya, aldrig använt dom, så det känns som om jag verkligen är i behov at pengar och speciellt tills nästa månad. Jag vet inte hur jag ska lösa dethär, kanske måste berätta för mamma egentligen hur det ligger till. Men jag orkar inte med att hon ska vara besviken, även om jag själv säkert skulle må betydligt bättre.

Puss och godnatt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0