shalaaaalala..niiiiiigg*h

Idag var det en utav de värsta dagar. Inte nog med att jag är sjukt bakis så fick jag komlp. på min tenta. Det suger verkligen. Så på dagen var jag gråtfärdig men life is a bitch right?
Nu sitter jag här hemma och lyssnar på "Lugna favoriter" och fantiserar om vilket sorgligt och patetiskt liv dom som sjunger alla dessa tjutlåtar har. Då är min dag ganska mycket bättre. =)

Idag har det hänt lika lite som i Sahara. Kärlekslivet här uppe är ungefär lika dött som på Antarktis och ekonomin är körd i botten. Jag har ungefär 25 kr kvar, och en hyra på 3700 och ett lån på 4500 ligger i topp. Tur att jag har en underbar mamma som alltid ställer upp. Och en ännu mer givmild daddy=)
Jag läste i en artikel nu på nätet att dom har gjort en undersökning att 35 % av männen vill förstora deras penis. Vilken självkänsla. 35 % är ju en ganska stor del. Det är synd att alla inte har en black cook=)

Jag ska berätta lite om gårdagen. Jag and my homie satt och drack lite glögg vilket resulterade i att jag klockan 03.30 tog min sista snaps:) Det var riktigt gott och idag försov jag mig på föreläsningen. Tydligen var den shittråkig så jag missade inget. Imorgon ska jag verkligen plugga, hela helgen. Det ska bli funny:)

Jaha vad har annars hänt i världen? Rönneby mannen blev frikänd, med att betala skadestånd. Vad ska man säga? Jag tycker det var bra att dom inte fällde honom för dråp eller mord. Även om han nu dödade en människa. 
Linda Rosing ska göra ett dejtingprogram. Hon är numera osams med Gynning och hennes ex Kleerup.
Kul world.

Tack Sussi, för fina kommentarer. Saknar mitt jobb, men håll i er. Till julen kommer negern hem, och gör stan osäker;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Synd med hemtentan...du får fixa den efter att du lagat ett av mina middagstips, då har du massor av energi i kroppen ;) Lycka till i helgen!

2008-11-20 @ 21:37:46
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Maria

deppa inte ihop för hemtentan, vi fixar den imorn innan vi börjar me annat :) det ordnar sig.

2008-11-20 @ 23:03:49
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ligger på knä o skriver detta. P g a skrattparoxysmer. Hej o hå, lugna favoriter...Nu ska du få en filmtitel som heter duga: Midnight Express. Bästa film, alla kategorier. Hyr den. Köp den. Sen klarar du allt. Bad news: puder(?)snö. Kallt. Windy. Eller som svensken säger: En strålande vacker vinterdag...Icke jag. Säger så.

Mitt julmatsförberedande: Köpa färdig pepparkaksdeg. Äta den rå. Eller vad d heter. /Sussi

2008-11-21 @ 13:19:05
Postat av: monica

hej Micke du måste komma och hälsa på jobbet under jullovet.blir väl skönt att komma hem och bli ompysslad mamma.mycket roliga inlägg Micke.din ersättare sussie en mycket skön arbetskamrat som jag gillar,men vi saknar dej.Hej då,vi syns

2008-11-22 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0