Tattoooooo

Brandy är tillbaka med en ny låt, rykande het. Jag har alltid gillat hennes musik, sen är det ju en fördel att hon är fruktansvärt sexig.

Jag har varit ute och gått med en vän, och ventilerat om mitt senaste inlägg. Det var skönt, men nu börjar kylan komma på riktigt. I helgen skulle det bli -12 grader. Jag förstår inte riktigt hur jag ska klara det. Jag längtar hem till mammas varma hus, och när jag fryser så kommer hon alltid upp med varm chocklad och en present. Här uppe får man fan inget paket. Inte nog med att jag förätit på på både jävka shit köttbullar och tråkiga fiskpinnar, så har jag fått köldskador;)
Men what the fuck, jag är glad vilket fall:)


Just nu lyssnar jag på KW nya låt, heartless. Fy fan så bra:) Han har gjort så pass grymma låtar på sista tiden, riktigt partylåtar. Iofs så kommer detta bli en ganska lugn helg, eftersom jag ska sitta med en hemtenta:)
Idag somnade jag nästan på föreläsningen, så jag ska lägga mig i min säng och läsa HarryPotter och äta räkmackor:)

Me and my homie;) Denna bild efter Vodka, skumpa, vin och shooot;)

Kommentarer
Postat av: Maria

hihi, TAAAAAACK! :D

2008-11-19 @ 20:42:56
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hurra, va gllllaaa ja bllllir att d funkade! Livsfarlig novis (modell äldre) på d här m dator, men äntl skaffat. Du har märkt de ja...

Jag får bryt på ditt sätt att skriva. So totally uncontrolled och icketillrättalagt. Immunförsvaret något försvagat efter 13 tim på jobbet ihop m toppenjobbarkompis, men nu är samma försvar på topp igen, efter att ha uppdaterat mig på din blogg. Förutom att nattjobbarkompisarna är kalas, så är det så skönt att kunna hänvisa "till dagpersonalen". Om du förstår vad jag menar... vi hade en påtaglig svacka vid 4-tiden, men vi grät ut mot varandras axlar,hahaha, och vips så kom den fräscha, luktegottade DAG-personalen, så vi kunde köra hem i våra ickestadsjeepar. Här nada snö. /Sussi

2008-11-20 @ 16:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0