Tungt.

Det har varit en som sagt tung vecka. Jag vet inte egentligen hur jag känner för något längre. Jag försöker hänga med på det mesta som görs, både i skolan och när det gäller familj/privatliv. Ibland fungerar det inte så jävla bra.
Den här veckan har jag inte varit glad, och det är ingens direkt fel. Det är en massa småsaker som jag stör mig på, speciellt inte hos folk i min närhet, utan kanske saker som jag vet att jag själv måste ändra på. På ett sätt så är det så jävla skönt att ha folk omkring mig, men senaste tiden vill jag vara ensam, ensam och sova. läsa och göra saker. Gå långa promenader ensam, även om det är mörkt, kallt och riktigt tråkigt. Och det är inte jag, jag är fan ingen ensammänniska. I vanliga fall klarar jag mig inte ens en timme ensam. Medans ikväll när jag gick hem klockan 21.00 för att sova, och här sitter jag nu vilket fall nästan halv tolv. Det här första helgen på över 2 år som jag tror att jag är ensam.

Jag ska försöka att sova nu. Tog en timmes promenad ikväll, det var skönt att bränna lite fett.

Pussluss

Kommentarer
Postat av: Sussi N

Hallå Micke! Fick din bloggadress av nån...(d e jag som jobbar på din tjänst, hon m d "luusssttiia håret" = östgötsk kommentar).

Minns nu detta: Du skriver nåt för jäkla bra! Verkligen. Ta vara på det. Har legat utslagen av skratt (o lite gråt) i min second hand soffa (150 sek, helt suverän, grå och bara min nu)när jag läst allt du skrivit. Fortsätt!

Jag - humorist, realist, nihilist - fattar precis vad du menar...F ö tror jag du har fått en släng av "paltkoma" däruppe i lappträsk. Håll ut o vet att du e inte ensam om att hata kollektiva "nu ska vi ha wwwrrrooolittt!"-evenemang. Typ. Megahälsn/Sussi

2008-11-14 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0