tröttaste

Jag är såå trött, ngt så fruktansvärt trött. Jag vet inte varför, kanske jag behöver en hel veckas egen tid. Bara vara hemma, göra det jag faller mig in att göra. Äta gott, lång promenader, sova och läsa. Men till min egen förskräckelse finns inte det altenativet för mig för tillfället.  Idag började en ny kurs, vilket för första gången på 3 månader verkar intressant. Mycket intressant. Det var ganska mycket att göra i kursen, vilket kan var roligt. Så man inte anser att det blir långtråkigt.
Planering ska jag börja med, imorgon ska jag göra upp en studieplan, för hur jag ska lägga upp tiden till tentorna.:)

Till lunch åt jag en dinkelmacka med kalkon, mozz, pesto, tomat och sallad:) Det var riktigt gott måste jag säga. Ikväll tog jag upp mammas köttgryta. Tyvärr har motionen inte riktigt varit på topp idag så ska försöka ige imorgon. Gå upp kl 08.30 och släppa loss. Nu ska jag strax sova, innan det ska hag duscha och läsa lite av en ny bok som jag lånade.

Imorgon har J tenta, så lycka till. :) Annars ska jag på föreläsning hela dagen och när jag kommer hem ska jag fixa iordning lite. Ska spendera min helg med film och tacokväll, det ska bli riktigt kul:)

Pussluss


Samma smile som vanligt, Saga lika glad hon. Denna gång under Amir's birthday=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0