Oh yeah;)

Jag känner mig relativt pigg idag måste jag säga, Även om det blev kanske lite hårt igår så är jag fullständigt klar i huvudet. Det känns bra.
Satt och pratade med en polare hemifrån idag, och vi diskuterade rasister ochd eras åsikter. Ibland kan jag förstå dom. Faktiskt. En del utav de dom säger, inte deras handlingar. Men kändes bra att ha någon att diskutera med.

Jag är fan på väg tillbaka;)

Imorgon är vi lediga så jag ska till skolan en timme och sitta och plugga. Det ska bli skönt det med, jag tycker att jag pluggar bäst där, och helst själv. Då kan jag köra min lilla schitzogrej och bolla tankar och funderingar med mig själv. Jag tycker oftast att jag får bra svar då.
Här uppe är det kallt, ngt fruktansvärt kallt. Det är så kallt att man inte orkar göra speciellt mycket. Funderingar på semester låter underbart:)

Jag tänker tillbaka på jobbet, jag saknar det ibland. Faktiskt. Nattgruppen var underbar.
Och tack till Sussi för den fina kommentaren i bloggen, det värmde mycket :)

Nej nu jävlar ska jag käka chips och dricka läsk, ta en cigg och förundras i mina tankar hur lustiga vissa människor är.

Pusslussss


The smile is always there, i samband med min vodkaredbull;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter bra att du känner dig bättre! I care you know... Hoppas Sara hälsade att jag ska ge dig smisk nästa gång vi ses! Det var det löftet det om en vit månad och BARA i fredags! :P Och snälla du, såå kallt är det inte här, det här är ju rena barnleken, hur tusan ska du klara dig i dec, jan??? ;)

2008-11-16 @ 21:30:11
URL: http://isntitironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0