OBAMA-

Just nu pågår Usa valet, jag hoppas verkligen att den kandidat som föredrar en sjukförsäkring istället för rätten att bära vapen vinner. Jag förstår inte att ens Sarah Pallin kom in så djupt i politiken. Iofs kanske jag inte är så insatt i politiken men vem som helst fattar att ta Irans ojla kommer bara gå åt helvete, det finns en hel del andra vägar att gå som tex Ob väljer. Hans väg är kanske lite krånligare och i och med det så kommer bensinen att höjas men det är bättre för miljön. Och lika tur det, för inget körkort har jag.

Jag ska strax gå och se på lite film med resten, sen ska jag följa med Lotta till Harrys. Dom ska fira att deras tenta är klar, så dom ska nog dricka vin. Medans jag enbart ska dricka vatten:) Det ska bli skönt med en vitmånad, utan både alkohol och snabbmat.

Ska hoppa in i duschen nu, och sedan iväg. Skriver senare

Pussluss

Barack Obama

Kommentarer
Postat av: humorsajten

Hej! Allt bra?

2008-11-04 @ 20:42:30
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0