lalakegsba

Ibland blir jag bara så trött på allt, tex den där jävla torktumlaren. Jag hatar att tvätta och speciellt här.
Hemma gick det på ca 2 timmar, men nu får man stå i den där tvättstugan mellan 15-23 för att mina 4 lakan ska kunna bli torra.
Annars ska jag unna mig en fika, jag vet inte vad som menas med nyttigt fika men prata med A om det idag. Han ansåg att en vanlig kaffe var det bästa, och det är det nog men fan det tråkigaste med. Jag ska nog göra på något riktigt gott.

Nu är det ungefär hälften av terminen kvar och jag längtar hem. Det ska bli skönt att kunna åka hem till alla igen. Jobbet saknar jag inte så värst mycket längre. Lönen möjligtvis och några arbetskamrater så klart men annars kan det kvitta.
Jag funderar starkt på om jag ska spendera min nyårsafton i Sthlm, kanske bara över 2 dagar. Det skulle vara så jävla skönt att bara åka bort dit igen. Festa like hell och bara softa.


Happy night.

Kommentarer
Postat av: maddiis

hehe du kom på det :p

2008-11-05 @ 20:38:51
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/
Postat av: humorsajten

Jo det är bara bra! vad händer idag då?

2008-11-06 @ 11:34:25
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0