Insikt.

Jag sitter här hemma och lyssnar på min nya skiva, som jag fick idag av Sandra. Den var fruktansvärt bra.
Redovisningen idag gick relativt bra, jag är iaf nöjd och glad att den är klar. Kommer kanske få skriva igen lite sen, men det är lugnt.
Fredagen var rolig, det är inte ofta man får bjuda lite på sig själv. Kanske blev det lite väl mycket men kul hade jag. Like hell.
Jag ska börja mitt nyktra liv nu framöver, och det känns skönt. Det känns som om skolan har kommit i andra hand, och det är inte alls bra. Min kropp är helt ur form, och sömnen är helt rubbad. Så jag ska börja iaf med att vara nykter hela November och sedan får vi se. Ska sattsa lite mera på skolan och sedan försöka få tillbaka den relativt bra hälsan jag hade när jag kom hit. Problemet med rökningen ska göras något åt med framöver. Min födelsedag ska jag iaf fira den 12 december med en julsittning, fan vad kul att se fram emot.

Nu kommer snart vintern och det är tur att jag har min nya jacka, så jag slipper att frysa. Det är verkligen skillnad här uppe i Övik än vad det är hemma. Här uppe går graderna ner väldigt fort medans mamma hade det ganska varmr iaf.



Här firar vi Amirs födelsedag, med att först vara hemma hos Zinat och sedan gick de flesta på Kinkynight på klubben Liq...

Nu ska jag fortsätta att städa lite och sedan sova. Föresten så håller jag med A, om att den där Lars ska åka ut ifrån Idol det första han gör, fy fan vilken fjant.


=)
Pussluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0