I'm feeeeeling so fucking happy right now:)

Jag har alltid förundrats utav själva ordet neger. Varför använder man egentligen det?
Neger betyder slav. Och vad jag vet så är jag ingens slav=)

Idag steg jag upp tidigt, och gick till skolan för att göra klart mitt lilla arbete. Skönt att det är ur världen så imorgon hade jag tänkt att redovisa detta inför min basgrupp. Uppgiften handlade om döden så det var smärtsamt värre att läsa om. Inget direkt som fick mitt psyke att hoppa högt.
Så idag tänkte jag göra i stort sett ingenting. =) Jag ska läsa min Harry Potter och äta kycklingfile.

Tänkte lägga upp lite happyfacesmile bilder.

Amirs fest:)


Lördagen då minnet försvann kl 21.00=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0