Horny lalala horny..lalala

Jag är så sjukt trött. Bekännelser och vodka igårkväll. Ändå var det mysigt. Annat sällskap och en helskön blandning.
Var ändå inte så glad på att nyckeln slutade att fungera. Men det löste sig under dagen iaf:) Grymt skönt.

Hemma hade dom tydligen enligt Sussi fått lite snö, det var ju roligt. Just nu är det -8 här uppe, så jag är strax döende.
Negern som inte tålde kylan, är en bra titel på min nya bok som jag funderar på att släppa till våren, haha..
Jag har faktiskt inte så mycket att tillägga nu. Jag är lite utmattad efter att ha pluggat hela dagen. Mycket trött och ändå kändes det inte som om jag fick så mycket gjort. Har två tunga delar kvar att göra imorgon. Fy fan.

Ikväll ska jag äta detta:

Cut that whore-chicken up;)

Nu ska jag handla cigg och sedan ska jag duscha:)


Pusslussssss


och tack för all hjälp idag, med tentan, och igår

:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Sexig kyckling du hittat :P

2008-11-23 @ 17:04:19
Postat av: Alexandra Nilsson

Ja, fredagen var faktiskt bra ! :D jag hade kul!

2008-11-24 @ 04:35:33
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0