Home again.

Äntligen, så har jag lämnat in min tenta. Fan vad skönt, och en god lunch fick jag med.

Idag fick jag mig en tankeställare. Hur många bloggar jag egentligen läser om dagen?
Min egen, blondinbella, Amir, Rosing, Gynning, Alex/Calle Shulman/Katrin, Meral och Alex.
Egentligen så jävla sjuk.

Blondin-skit-bella är bara en fejk. Enda anledningen till att krogar/resturanger och olika slags kändisfester vill ha henne med är för att det själva ska kunna tjäna på det. Dom vill ha med henne på massa bilder för att kunna locka folk. Hon tror att hon är så jävla politiskt insatt att hon ska kunna göra någon skillnad. Men att ljuga i bloggen om både det ena och det andra går tydligen bra. Bruden är 18 år och tjänar 90 000 kr i månaden, på att skriva allt mellan låtsasvåldtäckter till hennes H&M kläder.

Denna helg har gårr åt att bara prata om sex, och då menar jag bar sex. Alltifrån min svarta kuk till hur man ritar en riktigt fin fitta. För vissa som inte kunde måla var detta riktigt underhållande. Igår när jag och min homie skulle gå ut och röka så är det första jag ser utanför min dörr, en sprängfylld kondom som är fastfrusen. Haha fy fan.
Det som var roligt var att det var jag som fick 3 ragg i helgen, haha


Jag saknar min P:)


Pusslusss

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, jaa riktigt bra dag! jag bara asgarvar när jag tänker på det där i bilen :D jävla sara, haha.

2008-11-24 @ 22:06:43
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Alexandra Nilsson

I HATE HER!

2008-11-25 @ 12:40:19
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0