Historia.

Historien är skriven, Obama har vunnit. Det var länge sedan jag var såhär insatt och lycklig:)

Dagen började iaf bra, fick ett sms 07.00 och sedan var det bara att pallra sig upp. Jag är väl medveten om att jag kommer somna några timmar igen. Men jag valde iaf att ta en promenad i fina Övik:) Kom en bra bit ifrån centrum men gick sedan hem. Sitter nu och tittar på Obamas segertal med gråten i halsen.

Frukost väntar, sedan duschen och en snabbis till skolan. Ska skriva ut våran nya studieguide. Efter det ska jag hem, laga torsk i ugnen och läsa:) Lånade hem lite böcker ifrån bibblan som jag ska läsa, som inte är relaterat till skolan eller någon kurs. Det känns skönt att få koppla av igen och göra det som jag tycker är roligt.

Pussluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0