Vem undrar?

Tiden väntar inte på någon var det inte så du sa?
För varje människa finns en väg,ett beslut man måste ta.
Jag såg dig nere i parken där vi brukade gå.
Fortfarande lika vacker efter all denna tid.
Och han säger att han älskar dig och tror att han är allt du ser.
Du var bara trött på att vara ensam,inget konstigt med det.
Har du vaknat på morgonen och vänt dig i din säng
Trott att jag låg brevid dig som om ingenting hänt?

Jag hör sägas du är lycklig det borde göra mig glad.
Du sa att tiden flög förbi du vet jag känner samma sak.
Under stjärnornas valv där i månens sken ligger du också vaken i er lägenhet?
Ligger och  vänder dig i sängen tänker på vad som kunde vart.
Var allt bara förgäves eller gav vi upp för snabbt?

Så lycka till nu älskling du är värd allt gott.
Vi får väl aldrig veta hur långt vi kunde nått.

Kommentarer
Postat av: Maria

tack gullefjun =)"farfar" haha. ;)

2008-12-02 @ 13:07:05
URL: http://myah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin vers! :D Haha farfar, så jävla klockrent "MEN SNÄLLA DET ÄR MAMMAN!!!!" hehe...

2008-12-02 @ 21:04:09
Postat av: Sandra

Vin vers! :D Haha farfar, så jävla klockrent! "MEN SNÄLLA DET ÄR MAMMAN!!!" haha...

2008-12-02 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0