Update.

Jag har varit lite seg i helgen, med andra ord så har det spenderat mycket tid i sängen. Har varit mycket trött.
I fredags softde vi, jag och hoomie. Det var så skönt att vara nykter.

Dagen idag började bra, ungefär 07.10 fick jag ett riktigt nice sms, så denna dag har varit underbar på alla sätt. Jag klarade min tenta, och jag fick sova 3 timmar på eftermiddagen. Så jag är nu mycket pigg. Imorgon börjar vi klockan 13, så ska försöka vara där. Sandra, jag & finnen skulle idag plugga, men lunchen var mycket mättande och jag blev lite sugen på julmat där mot slutet så jag gick hem, så gjorde även dom=)

Nu längtar jag hem- Det är bara 5 dagar kvar.
I Lördags så firade vi min födelsedag. Tack till alla som var där och hade det minst lika trevligt som jag. Jag fick många fina prestenter och det är jag mycket glad över. Vi åt på harrys, och drack oss mycket onyktra:)
En mycket glad Micke, Siz and Elin=)




Jag ska till Thai-butikten nu, äta lite fett;) Hahha nu får inte glömma Blondinbellas lilla tv-program ikväll.
Herregud.

Pussluss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0