Poem.

Jag har sakta men säkert börjat att trötta. Jag är trött hela tiden. Always. Jag längtar hem och saknar motivation till detta just nu. Mitt humör pendlar hela tiden mellan att vara shitglad, till arg och sedan ledsen.
Jag är trött på kylan, folket och att hela tiden ha en mängd att göra i skolan. Jag vet inte ens hur jag ska hinna göra annat än att plugga på jullovet.
Men idag lyckades jag försova mig, och ganska rejält. Men det var skönt att sova ut lite. Ikväll ska jag sova ganska tidigt eller innan 23.00. Imorgon börjar jag klockan 08.00 och går fram till 17.00. Det är mindre roligt.

Jag/Samuel


Hoomiiie och jag har valt ut kläder till Lördag. Efter en rad avhoppelser från folk och besvikelser så ser det ut att komma en hel del personer. Det ska bli spännande att se hur denna kväll slutar.
Jag fick en dikt skriven till mig idag, det var en utav de bästa födelsedagsprestnterna jag kunde ha fått
Tack så mycket. Much love.

Jag önskar mig riktigt mycket saker till julklapp, detta är bara lite av det;






Pussluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0