Min kväll=)

Jag funderar på att kanske göra en lista på vad jag har gjort under detta år. Det ska bli roligt.
Listan kommer att bli ganska full, men iår ska jag skippa detta med alla nyårslöften. Om jag ska vara ärlig så har jag inte hållt ngt utav de som jag gjorde förra året. Jag har inte slutat att dricka, röka, svära. Jag har inte börjat på något fancy gym eller tappat ett enda kg. Istället festar jag like a whore, röker ännu mer, och konditionen den finns knappt längre. Men glad är jag iaf:)
Nästa år ska jag bara må bra hela tiden, och njuta av att världen kretsar kring min existens:)

Ikväll ska jag bunkra upp mig med chips, läsk och denna film:


Sitter och tittar lite på bilder från alla fester:) De sista var rätt mysiga. Jag funderar om vi ska ha en fancy middag med utgång när vi kommer tillbaka. Det ska bli roligt:)
Jag undrar hur Lil'Kim mår, stackarn var sjuk:)


Pussluss

Kommentarer
Postat av: alexandra nilsson

haha naw, gullig du är som tänker på mig! jag mår lite bättre, ingen feber. kan inte sova! klart vi ska ha fancy middag och ett party som aldrig förr när vi kommer tillbaka till övik !! ha det bra kramaaar

2008-12-27 @ 04:44:52
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0