Mamma:)

Jag är äntligen hemma, efter att ha tjatat i säkert 4 månader dagligen så är jag hemma.
Jag är så nöjd.
Jag och Lotta satt på nattbussen, vilket var en fucking mardröm. Det kommer jag aldrig mer att göra om.
Lotta låg så sött och sov brevid en arab medans jag fick tampas med en orymlig tjockis brevid mig, vilket gjorde att jag kände mig lite instängd. Jag tvivlar på att hon gillade min musik, jag försökte drömma mig bort där ett tag men fan heller.
Idag åt vi julmat, sedan åkte jag hem till P, min underbara. Det var så skönt;) Imorgon ska vi ut, och dricka vin hela kvällen, det ska verkligen bli underbart.

Nu ska jag äntligen bara få bli uppassad av kära mamma, ligga på soffan och bara ta det lugnt.
Jag ska få bli riktigt bortskämd:)
Min planer är inte så stora här hemma, Sthlm, dejt och lite utgång:) Det ska bli mysigt.

Siz, fyllo och Vlad:) Haha finaste bilden. Detta var resultatet när man blandar;)



pusslusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0