Linda;)

haha jag fick som jag ville:) Jag blev vän med Linda Rosing & Messi på facebook;)
Yeaaaaaaaaah baby:D Jag är så bäst:)

Jag sov konstigt inatt, jag drömde en massa och fick för mig att det stod en massa folk i mitt rum. Att det var någon som ringde på dörren klockan 07. Wierd. Jag antar att jag är lite nervös inför samtalet idag, som jag strax ska ringa. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Tur är iaf att jag inte behöver berätta för mamma:)

Idag är jag annars ledig:) jag ska till bibblan, och sedan ska jag ta en långfika med en kompis. Ikväll blir det kanske en powerwalk och sedan ska jag och my hoomie iväg på hemligt uppdrag:) Så denna dag kommer att bli så bra hoppas jag. På Fredag ska jag på julsittning så jag funderar lite på vad jag ska köpa.

Action Bitch.

Jag, Vlad. Sandra, Zinat och finnen:) Vodkasnapps:)


Japp, allt hände på Onsdagen. Så jag hoppas folk slutar att både skriva om det i bloggen och talk:)

Pussluss

Kommentarer
Postat av: Madde

Meh, räknades inte jag?! Man ser faktiskt mig i bakgrunden :P

2008-12-05 @ 13:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0