Lill-Lördag.

Jag vaknade inte helt oberäkn, kl 11.30. Hur fan jag än låg i natt så kändes det äckligt och obekvämt. Jag måste försäka fixa mina sovrutiner, för detta är kaos. Jag kommer att få ett psykbryt om jag inte fixar detta nu.
Vi hade gruppmöte idag, och det var riktigt roligt. Jag har en mycket bra och seriös grupp, som man både kan snacka shit med men samtidigt vara seriös med. Riktigt inttessant:)
Jag har börjat drömma riktigt sjuka drömmar. Men lite roligt kan det vara, tillfredställd som jag blev;)

Ikväll ska jag städa som fan, skura ur alla skåp, damsuga, skura golven, och sedan bädda rent. Det ska bli å skönt att lägga sig relativt tidigt ikväll och läsa min nya bok som jag inhandlade. För tillfället ska jag ta en stor Chaai-latte och en cigg:)
Fick erbjudandet om att följa med ut ikväll på krogen, men jag tackade nej. Det ska bli skönt att vara nykter och mysa hemma istället. Känns som jag behöver det.
Jag lyssnade lite halvt på radion imorse, när gynning dissade Rosing totalt i radion;)
What can i say? Baby u did it good:)


Inte min bästa poose, och inte heller tillstånd;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0