Julen var här=)

Min jul har varit underbar:) Fick en massa pengar som jag snart så glatt ska spendera upp på nöjen:)
Igår hade jag en utav mina bästa nätter på länge, haha även om det kunde ha varit i nyktert tillstånd:) Det var så skönt att bara få sova:) Haha även om min bäästa-hooomiiie nästan fick åka alla de där milen för att hämta mig med bilen. Det tyckte jag gott du kunde ha gjort;)
Idag har min dag spenderats i soffan, tror att jag i stort sett har sovit hela dagen, men det var ok det med.
Imorgon ska jag fika med P och efter det på kvällen ska vi nog gå ut på harrys och svina. Det ska bli wonderfull:)

Jag försöker övertala min kära pappa att vi ska åka och äta pizza idag, men det verkar inte som om han är så pigg på det. Tyvärr måste jag säga eftersom att idag är jag så pass sugen på lite fett.

Finnen, meee, Hoomiiiieee & Vlad.

Jag tycker det är lite roligt hur alla vi alltid försöker poosa på alla kort, spec han där längst ut;)

Nu ska jag ta ett långt bad och sedan vänta på att Sandra ska ringa, det verkar ta tid=)

Pussluss


Kommentarer
Postat av: Vladde

haha lr hur micke, vi alla vet att du är Mr Pose;)

2008-12-26 @ 20:22:19
URL: http://phonography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0