I'm soo happy:)

  • Imorgon ska jag på julsitning, med julmat och fest. Det ska bli så roligt. Efter det ska vi fira min födelsedag med några av de som åker hem innan det riktiga firandet:)
  • Den 13/12 ska vi fira min födelsedag på harrys, ca 30 personer kommer. Fy fan vad roligt
    It's all about me:D
  • Efter det åker jag hem äntligen, ska träffa mina nära och kära. Jobba lite och tjäna pengar
  • Nyårsafton ska jag på kändisfest i Sthlm med Sara:) Fan vad roligt.
  • Feburari, here i come;) Då åker jag iväg till roligare ställen än detta;)


Livet leker idag. jag är så fruktansvärt glad:) Nu skall jag äta mina fiskpinnar som inte är så jävla roligt annars och efter det ska jag plugga lite inför imorgon.:) 



Pussluss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0